.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل اخلاقی و دستگيري شش دانشجوي دانشگاه مازندران
در پي دستگيري چند تن از دانشجويان دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر شايعاتي مبني بر اينكه اين دستگيري به علت فعاليت سياسي دانشجويان بوده، در جو دانشگاه مازندران ...

در پي دستگيري چند تن از دانشجويان دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر شايعاتي مبني بر اينكه اين دستگيري به علت فعاليت سياسي دانشجويان بوده، در جو دانشگاه مازندران ایجاد شده است.
به گزارش آموزش نیوز سرهنگ فلاحت پيشه رئيس ستاد امر به معروف ونهي از منكر بابلسر طي گفتگوئي علت دستگيري اين دانشجويان را مسائل اخلاقي عنوان كرد وبا بيان اينكه اين قضيه ششم آذر در يكي از منازل روبروي پمپ بنزين اين شهر اتفاق افتاد، افزود: حوالي ساعت 4 بعد از ظهر نيروهاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر با حكم دادستاني وارد منزل مذكور شدند.
وي تعداد افراد دستگير شده را 6 نفر كه يك نفر آنها دختر است بر شمرد وتصريح كرد: اين افراد در حالت بسيار زننده اي دستگير و تحويل مراجع ذيصلاح شدند.
فلاحت پيشه هويت تمام اين افراد را دانشجو اعلام كرد و افزود: هم اكنون 2 نفر از افراد دستگير شده آزاد، 3 نفر زنداني ويك نفر هم تحويل پليس آگاهي بابلسر شده اند.
رئيس ستاد امر به معروف ونهي از منكر بابلسر طرح موضوعاتي از قبيل اينكه فعاليتهاي سياسي اين دانشجويان علت دستگيري آنان بوده است را كذب محض عنوان كرد و ياد آور شد:متاسفانه برخي محافل در آستانه 16 آذر سعي در متشنج كردن دانشگاهها و سوء استفاده از دانشجويان براي رسيدن به اهداف خود را دارند واين موضوعات را كه صرفا جنبه اخلاقي دارد سياسي عنوان مي كنند.
وي خواستار هوشياري دانشجويان در برخورد با اين موضوعات شد و گفت: متاسفانه چنين افرادي باعث تخريب شخصيت دانشجويان مي شوند و دانشجويان فهيم ما بايد با هوشياري تمام مانع از استفاده ابزاري افراد سود جو شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 13 آذر 1386
کی بود می گفت دانشجو باید سیاسی باشد ؟ کی بود ..کی بود ...من نبودم!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.